Klantenservice
Welkom bij de klantenservice van Aquameleon! Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen en informatie over onze producten en diensten. We staan klaar om je te helpen met al je vragen en problemen.

Disclaimer
Heb je een vraag over onze waterflessen, het bestelproces of de verzending? Bekijk hier de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat je vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op!
Product prijzen
De vermelde prijzen voor de aangeboden producten zijn in euro's en exclusief verzendkosten. Dutchwebplaza behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen van haar producten te wijzigen.
Algemeen
Door deze website te bekijken en de daarop geboden informatie te gebruiken, verklaart u zich akkoord met deze disclaimer.
Gebruik van deze website
De informatie op deze website is bedoeld als ondersteuning van de verkoop in de webwinkel. De informatie is niet bedoeld als vervanging van enig advies. Besluiten gebaseerd op deze informatie zijn voor uw eigen rekening en risico.
Privacy
Dutchwebplaza zal geen enkele informatie welke zij ontvangt van klanten doorverkopen of op enig andere manier vervreemden aan derden.

Garantie, retour & reparatie
Het is belangrijk dat je op de hoogte bent van onze garantie, ons retourbeleid en de mogelijkheden voor reparatie van je Aquameleon fles. We staan garant voor de kwaliteit van onze producten. Lees hier alles wat je moet weten.
Niet blij met je aankoop?
Toch niet blij met je aankoop? Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). De kosten voor het terugsturen zijn wel voor uw rekening. Van retourzending zijn uitgesloten:
Producten die in opdracht van jouw speciaal zijn besteld.
- Alle goederen waarvan de (plastic)verpakking/verzegeling zijn verbroken en verpakkingen zijn beschadigd.
Procedure:
Neem even contact met ons op per email: info@aquameleon.nl en geef aan dat u de bestelling wilt retourneren. Dan zijn wij op de hoogte en kunnen we je wellicht nog een andere passende aanbieding doen.
Creditering/terugbetaling:
Na ontvangst van je retourzending, zullen wij de producten beoordelen en bij goedkeuring overgaan tot terugbetaling van het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen. Bij problemen of vragen nemen wij contact met u op.
Product stuk/beschadigd?
Is het product stuk of beschadigd aangekomen? Neem binnen drie werkdagen even contact met ons op per telefoon 06-45126079 en wij bespreken hoe het wordt opgelost. U mag het ook per email op info@aquameleon.nl melden. Vermeld je bestelnummer, het product of producten waar het om gaat en wat er precies mis is met het product. We nemen dan z.s.m. contact met je op hoe we het voor je gaan oplossen.
Product ruilen?
Toch niet blij met de aankoop, wilt het ruilen? Dan kun u het binnen 14 dagen terugsturen. Alleen in originele staat. De kosten voor het terugsturen zijn wel voor uw rekening. De kosten voor het opnieuw sturen van een bestelling brengen wij in rekening.
Van ruiling zijn uitgesloten:
- Producten die in opdracht van u speciaal zijn besteld.
- Alle goederen waarvan de (plastic)verpakking/verzegeling zijn verbroken en of beschadigd.

Contact opnemen
Heb je een vraag of een probleem? Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met Aquameleon. Je kunt ons bellen, een e-mail sturen of het contactformulier op onze website invullen. We streven ernaar om je zo snel mogelijk te helpen!

Gebruik & Onderhoud
Om zo lang mogelijk van je Aquameleon of AquaChargerXL waterfles te genieten, is het belangrijk om de juiste gebruiksaanwijzingen en onderhoudsinstructies te volgen. Hier vind je alle tips en tricks om je fles in topconditie te houden.